تـعـمـیـر مـاشیـن لـبـاسـشـویـی

لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در دنیای امروز است که زندگی را برای ما آسان‌تر می‌کند. اما مانند هر وسیله دیگری، ممکن است به مرور زمان دچار مشکل و خرابی شود. در این صورت، نیاز به تعمیرات لباسشویی پیدا خواهید کرد. انتخاب یک تعمیرکار لباسشویی خوب و قابل اعتماد بسیار مهم است. با رعایت برخی نکات ساده می‌توانید از بروز مشکلات رایج لباسشویی جلوگیری کنید و عمر مفید آن را افزایش دهید. لباسشویی یکی از ارکان اصلی زندگی مدرن امروزی است. این یار همیشگی ما، با شستشوی سریع و آسان لباس‌ها، وقت و انرژی ما را برای انجام کارهای دیگر آزاد می‌کند. اما مانند هر وسیله دیگری، ممکن است به مرور زمان دچار مشکل و خرابی شود. در این صورت، نیاز به تعمیرات لباسشویی پیدا خواهید کرد.

ماشین لباسشویی

فـرم ثـبـت درخـواسـت تـعـمـیـر لـبـاسـشـویـی

نیـاز به تعمیرات دارید؟ کارشناسان ما منتطر تماس شما هستند

چـرا تـیـفـان؟

چـرا تـیـفـان؟

سابقه درخشان

سابقه
0 +

رضایت مشتری

رضایت مشتری
0 +

متخصصین

متخصصین
0 +

روز گارانتی

روز گارانتی
0 +

مـراحـل ارائـه خـدمـات تـعـمـیـر

ثبت درخواست

ثبت درخواست

تماس کارشناسان

تماس کارشناسان

هماهنگی

هماهنگی

انجام خدمات

انجام خدمات

تـعـمـیـر مـاشیـن لـبـاسـشـویـی در مـنـزل

امروزه با وجود مشغله‌های فراوان، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای تعمیر لوازم خانگی خود، از خدمات تعمیر در محل استفاده کنند. تعمیر لباسشویی در منزل نیز یکی از این خدمات محبوب گروه مهندسی  تیفان است که مزایای متعددی برای مشتریان به همراه دارد.

مزایای تعمیر لباسشویی در منزل:

صرفه‌جویی در زمان: نیازی به حمل و نقل لباسشویی به تعمیرگاه و بازگشت آن نیست.
صرفه‌جویی در هزینه: هزینه حمل و نقل لباسشویی حذف می‌شود.
نظارت بر فرآیند تعمیر: بطور مستقیم بر روند تعمیر لباسشویی خود نظارت دارید.
کاهش احتمال آسیب: جابجایی لباسشویی می‌تواند خطر آسیب به آن را افزایش دهد.

دلایـل بـرتـری تـیـفـان نـسـبـت بـه رقـبـا

خـدمـات تـعـمـیـر لـبـاسـشـویـی در تـهـران و سـایـر شـهـرسـتـان هـا

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی تیفان، ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی در تهران و سایر شهرستان های تهران می‌باشد. اگر ساکن تهران و حومه هستید، می‌توانید برای تعمیر انواع مدل‌های ماشین لباسشویی روی تیفان حساب کنید. به دلیل ضرورت تعمیرات لوازم خانگی در زمانی کوتاه، این مجموعه تلاش می‌کند خدمات مورد نیاز شما را در همان روز ثبت درخواست ارائه دهد. شما می توانید با تماس با کارشناسان ما و یا میتوانید با ثبت در فرم درخواست خدمات ما ، درخواست مورد نظر خود را ثبت نمایید و در هر کجای تهران یا حومه آن که باشید تیفان در سریع ترین زمان ممکن به درخواست شما را پیگیری می کند.

بـرنـد هـای مـا

بـرخـی از سـوالات رایـج شـمـا

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی به نوع خرابی، مدل ماشین لباسشویی و قیمت قطعات یدکی بستگی دارد. میتوانید در این خصوص با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

شما میتوانید با تماس با کارشناسان تیفان یا ثبت فرم درخواست خدمات ، درخواست تعمیر لوازم خود را به کارشناسان تیفان گزارش نمایید و تعمیرکاران تیفان در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام خواهند شد.

بله، تیفان در تعمیرات از قطعات یدکی اصل و باکیفیت استفاده می‌کند.

بله مجموعه تیفان برای ارائه خدمات تعمیرات خود ضمانت بلند مدت ارائه می نماید

رضایـت مشتـریـان مـا

من برای تعمیر ساید بای ساید خودم به گروه مهندسی تیفان زنگ زدم. خیلی سریع یه تکنسین فرستادن و مشکل ساید بای ساید من رو حل کردن. خیلی ازشون راضی هستم. قیمتشون هم خیلی مناسب بود.


رضـا مولایـی

من تو دوره‌های آموزشی گروه مهندسی تیفان شرکت کردم و خیلی راضی بودم. مطالب دوره‌ها خیلی کامل و جامع بود و مربیان هم خیلی صبور و دلسوز بودن. خیلی چیزها از این دوره‌ها یاد گرفتم و الان میتونم خودم لوازم خونگیم رو تعمیر کنم.

محمـدرضا سماواتـی

لباسشویی من یهو وسط کار کردن خاموش شد و دیگه روشن نمیشد. با گروه مهندسی تیفان تماس گرفتم و خیلی سریع یه تکنسین فرستادن. تکنسینشون خیلی کاربلد بود و مشکل لباسشویی رو تو یه چشم به هم زدن حل کرد. خیلی ازشون راضی هستم.

اکبـر قربانـی
به این صفحه امتیاز دهید .